logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۱۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس سیاسی:

سفر قالیباف به لبنان اقدامی استراتژيک است

سفر-قالیباف-به-لبنان-اقدامی-استراتژيک-است
کارشناس سیاسی گفت: سفر محمدباقر قالیباف به بیروت نشان داد ایران نه تنها در سطح سیاسی بلکه در عرصه عملی نیز پای کار است و در کنار محور مقاومت بوده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

زهرا علمی‌فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر اخیر خود به لبنان ثابت کرد رژیم صهیونیستی ادعای پوچ و خالی دارد، اظهار کرد: چرا که در ادعای اخیر این رژیم بیان شده بود که اگر هواپیما و مقام ایرانی در لبنان دیده شود ترور خواهد شد و با آن مقابله می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی با حرکت به سمت لبنان و دیدار با افراد مختلف در این شهر ثابت کرد که این رژیم سست عنصر و بی‌فایده است که فقط خط و نشان کشیدن را می‌فهمد، ابراز کرد: مردم لبنان از قالیباف در این سفر دیدار داشتند و این دیدار باعث دلگرمی آنان شد و جالب آنکه هواپیمای حامل قالیباف در منطقه‌ای فرود آمد که در دسترس این رژیم بود.

کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه خود دشمن در جریان تمام امور است که توانایی مقابله با ایران را ندارد و این یک برنامه‌ریزی حساب شده برای نشان دادن ضعف دشمن و امیدواری برای جبهه مقاومت و مردم رنجدیده لبنان بود که تحقق پذیرفت، گفت: این دیدار حاوی پیام مهمی بود که دشمن قصد تفرقه‌افکنی دارد و حضور ما در بین شما نشان‌دهنده اتحاد و همبستگی است که دشمن تحمل دیدن آن را ندارد.

وی تأکید کرد: رژیم صهیونیستی با ایجاد جو منفی در مناطق جنگ‌زده سعی در خراب کردن چهره ایران را دارد که با سفرهای ریاست جمهوری و رئیس مجلس خلاف آن برای سایر کشورها ثابت و مثل همیشه نقشه دشمن در نطفه خفه شد.

کارشناس سیاسی اضافه کرد: ایران حامی مقاومت و مردم مظلوم فلسطین است و این حمایت‌ها را بارها اعلام کرده و حتی جهان اسلام را برای این مهم فراخوانده است.

علمی‌فر ادامه داد: بر تمام ملت مسلمان پشتیبانی از غزه امری مهم است چرا‌که ادامه حملات به این مناطق نتیجه عدم وحدت بین جبهه مسلمانان بوده و سکوت در این مهم جایز نیست.

وی با بیان اینکه سفر سران کشور به لبنان و دیگر کشورها اقدامی استراتژيک است که در محور مقاومت وحدت بین جوامع اسلامی را نشان می‌دهد، تأکید کرد: سفر محمدباقر قالیباف به بیروت نشان داد ایران نه‌تنها در سطح سیاسی بلکه در عرصه عملی نیز پای کار است و در کنار محور مقاومت بوده و از هیچ تهدیدی هراس ندارد.

مدیر حوزه نورالزهرا (س) تصریح کرد: جمهوری اسلامی همواره پای تعهدات خود که حمایت از مردم مظلوم غزه، فلسطین، لبنان و بیروت باقی خواهد ماند و چنین امری باعث بالا رفتن روحیه جبهه مقاومت خواهد شد تا با توان در برابر ظالمان ایستادگی داشته باشند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر